دغلامرضا رضوی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در اجرای طرح پایش در ایستگاه‌های تب سنجی مقابله با ویروس کرونا ۳۰ امدادگر و داوطلب در ورودی شهر ریگ و ۲۰ نفر دیگر در  روستاهای جزیره شمالی وجنوبی و گوابین مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح ۲۶ روزه که  ۱۴ فروردین به پایان رسید تنها ۲ نفر مشکوک به بیماری کرونا  شناسایی و به شبکه بهداشت ودرمان بندرریگ ارجاع داده شدند.

رضوی اضافه کرد: تیم خانه هلال این بخش در مبادی ورودی با همراهی مراکز بهداشت، نیروهای بسیج و انتظامی مستقر و ضمنتب سنجی به مسافران و اهالی، آموزش و هشدارهای لازم ایمنی و بهداشتی در برابر ویروس کرونا ارایه می‌دادند.

مسئول امداد و نجات خانه هلال بندرریگ افزود: خدمات جمعیت هلال احمر مصداق بارز روحیه فداکاری و ایثار داوطلبان است و به یک زمان و مکان معطوف نیست بلکه این افراد همواره در آمادگی بسر می‌برند.

وی گفت:  امدادگران و جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر این بخش در تعطیلات نوروز از راحتی و فراغت خود گذشتند و با استقرار در  پایگاه‌ها و پست‌های  تب سنجی و غربالگری برای پیشگیری از بیماری کرونا ایفای نقش کردند.

رضوی بیان کرد: بی‌شک برای داوطلبان و امدادگران  همه دقایق و لحظه‌های عمر آنها طعم کار و خدمت  دارد اما  خدمت به مردم و همشهریان خود در بهترین و لطیف‌ترین اوقات طبیعت در نوروز و روزهای ابتدایی سال این پیام را داشت که هلال احمر همیشه به فکر مردم است.

مسئول امداد و نجات خانه هلال بندرریگ از تلاش‌های  امدادگران و جوانان داوطلب هلال احمر که یادگار ارزشمندی را با خدمت کردن به مردم  بخش ریگ و هموطنان در زمان اجرای طرح پایش سلامت مقابله با کرونا برجا گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.