عباس نامدارزاده دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: از بازاریان بوشهر می خواهیم که در دفاع از سلامت خود، خانواده ها و همشهریان به تعطیلی بازار ادامه دهند.

وی بیان کرد: بازاریان بوشهر که پیش از این به صورت خودجوش و در جهت کاهش اثرات مرگبار کروناویروس اقدام به تعطیلی بازار کرده بودند بار دیگر به میدان آمده و با تعطیلی واحدهای صنفی خود نشان دهند که غیرت و شرافت بازاریان مانع گسترش کرونا در استان بوشهر است.

نامدارزاده ادامه داد: در این زمینه از بازاریان انتظار است رسالت تاریخی خود را انجام داده و پا به پای کادر درمان استان مانع گسترش این ویروس در جامعه شوند.

وی یادآور: بعد از سخنان روز گذشته رئیس جمهوری که بیان داشتند هیچ کار و کسبی نباید تعطیل شود اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با ریاست ستاد مدیریت کرونا استان وارد رایزنی و بحث شد و نتیجه آن نامه نگاری ها بازگشایی مجدد بازار بود ولی با هجمه مردمی برای تعطیل شدن بازار اکنون کسبه و بازار را به تعطیلی خودجوش دعوت می‌کنیم.

نامدارزاده  تاکید کرد: اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با همکاری نهادهای فرهنگی و مدیریت شهری درصدد است که بعد از پایان کرونا بزرگترین جشنواره فروش را در بازار برگزار کند.

وی گفت: همانطور که پیش از این هم با رایزنی با ستاد مدیریت کرونا تصمیم بر بسته بودن بازار گرفته شد اینک هم از یکایک بازاریان درخواست می‌شود که سخنان کادر درمان استان را جدی گرفته و با تعطیلی خودجوش واحدهای صنفی خود مانع گسترش کرونا در استان شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.