فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور از اواخر روز سه شنبه و تداوم فعالیت آن تا اواسط روز دوشنبه، به تناوب آسمان استان ابری همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه تشدید فعالیت سامانه بارشی محدود به دو بازه زمانی است خاطرنشان کرد: بارش‌ها در روزهای چهارشنبه و شنبه مقدار و شدت بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین همراه با وزش باد، افزایش تلاطم دریا بویژه در روزهای چهارشنبه و شنبه مورد انتظار است.

وی زمان مو اول بارش‌ها را از سه‌شنبه تا پنجشنبه و موج دوم بارش‌ها را طی روزهای جمعه تا دوشنبه هفته آینده دانست و افزود: این سامانه در سطح استان، سواحل استان و خلیج فارس فعال خواهد بود.

شکوهی‌پور افزود: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها طی فعالیت این سامانه، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها بویژه طی روزهای چهارشنبه و شنبه دور از انتظار نیست.

وی از افزایش ارتفاع موج دریا تا حدود ۲ متر به‌ویژه در روزهای چهارشنبه و شنبه خبر داد و تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم از مسیل‌ها و رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب تلاطم دریا، از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری در روزهای چهارشنبه و شنبه اجتناب شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1383517
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.