کریم علی حسنی دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان دیر افزود: پیمانکارانی که در حال همکاری با شرکت های مستقر در منطقه هستند و کارگران غیربومی آنها در حال رفت و آمد به منطقه ویژه پارس است، با توجه به حساسیت موضوع، رفت و آمد این کارگران بایستی محدود و در صورت عدم رعایت تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

وی ضمن تشکر از همکاری شرکتهای مستقر در حوزه پارس جنوبی و کمک آنها در زمینه تامین مواد ضدعفونی، خواستار همکاری شرکتهای پتروشیمی متانول کاوه و سیراف انرژی در تهیه مواد ضدعفونی برای شهرستان شد.

علی حسنی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در جایگاه های عرضه سوخت گفت: طبق مصوبات قبل متصدیان این جایگاهها در زمینه رعایت امور پیشگیری از ویروس کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اظهارداشت: مدیران ادارات و نهادها به جهت رعایت بهداشت فردی و مکانی نسبت به ضدعفونی محیط ادارات خود اقدام کرده و گزارش کار را به شبکه بهداشت و درمان اعلام کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان دیر با تاکید بر تعطیلی آرامستان ها به جهت جلوگیری از شیوع بیماری، از شهرداری ها، دهیاری ها، بنیاد شهید و نیروی انتظامی شهرستان خواست تا با اعلام عمومی از حضور افراد در این مکان ها جلوگیری شود.

وی گفت: باتوجه به  حساسیت موضوع  ورود و خروج مسافران  استقرار اکیپ ها در مبادی شهرها  ضروری است که مجموعه انتظامی این شهرستان نیروهایی را در راههای فرعی با نظر شبکه بهداشت و درمان و کسب اجازه از دادستانی مستقر کند.

علی حسنی افزود: کارگروهی متشکل از شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره کار و رفاه اجتماعی و اداره محیط زیست شهرستان تشکیل و بطور روزانه ضمن بازدید از شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه و بررسی نکات بهداشتی، گزارش آن را به ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اعلام کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد کلیه صنوف تامین کننده اقلام اساسی (مواد غذایی) فعال باشند و سایر صنوف ضروری نیز به جز فروشگاه های بزرگ بر اساس لیست نوبت دهی که از طرف اداره صمت و اتاق اصناف اعلام می شود به صورت متناوب باز باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.