آیت الله صفایی بوشهری روز جمعه در بازدید از یک کارگاه تولید ماسک در حومه بوشهر افزود: انتظار می‌رود همه کارگاه‌ها و مراکز این چنینی سامان پیدا کرده و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر فعالیت کنند و محصولات آنها نیز با رعایت تمام نکات بهداشتی تولید شود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی و مردم ایران باز مقاومت خواهند کرد و با رفتن این بیماری یک حماسه‌ در عرصه بهداشت و درمان خلق خواهد شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: مسئولان، مردم خیر، مراکز مردم نهاد و همه باید یک تلاش همه جانبه فراگیر برای پیشگیری از این بیماری داشته باشند.

وی بیان کرد: در ایران یک فرهنگ غنی مردمی وجود دارد که در بحران‌ها خود مردم بسیجی وار حماسه می‌آفرینند.

صفایی بوشهری افزود: امروز در بازدید از مراکز تولید ماسک و ابزار بهداشتی مشاهده می‌شود که خود مردم تلاش می‌کنند و در دوران دفاع مقدس هم در صحنه بودند و این چنین تلاش می‌کردند.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش می‌کنند از جمله کادر پزشکی و پرستاری و همه عزیزانی که در رابطه با این امر تدبیر و برنامه ریزی ویژه می‌کنند، تشکر می‌کنم.

در این کارگاه که جهادگران بسیجی به صورت خودجوش و مردمی به صورت دو شیفت مشغول به تولید ماسک‌های بهداشتی هستند روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک تولید و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک نیز با اضافه شدن شیفت سوم علاوه بر تولید ماسک‌های بیشتر، خط تولید دستکش نیز راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.