به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست هماهنگی نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام است و هر چه قوی‌تر و در تراز اسلامی باشد، می‌تواند به اقتدار نظام و پیشرفت کشور و استان کمک کند.

وی با اشاره به رسالت و مسئولیت مهم منتخبان مردم بیان کرد: مردم به شما اعتماد کرده‌اند و مسئولیت سنگینی را در حوزه تصمیم گیری‌ها و برنامه‌سازی‌ها بر عهده شما گذاشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین به اهمیت مجلس قوی و کارآمد اشاره کرد و افزود: هر گاه مجلسی مقتدر داشتیم نه تنها در عرصه ملی بلکه فرا ملی هم اقتدارمان بیشتر شده است.

وی معماری یک مجلس قوی و در تراز اسلامی را از اولویت‌های نظام اسلامی دانست زیرا با تصمیمات مهم مانند تصویب قوانین، طرح‌ها و نظارت‌ها ارتباط دارند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین خطاب به نمایندگان مردم گفت: حتی در حوزه امنیت جهانی و بسیاری از تصمیمات جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نگاه به تصمیمات مجلس است.

وی در ادامه از نمایندگان چهار حوزه انتخابیه استان خواست برای استان سند بالادستی طراحی کنند تا بتوانند بر اساس دانش و شناخت از ظرفیت‌های استان استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1376310
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.