عبدالنبی یوسفی روز شنبه در جلسه کمیته پدافند غیر عامل عسلویه افزود: شرایط  این شهرستان در زمان حاضر عادی نیست و همه موظف به اجرای مصوبات این کمیته هستند.
وی گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شرکت‌ها با همکاری رسانه‌ها آموزش شهروندان در زمینه موارد پیشگری از شیوه بیماری کرونا را در فضای مجازی انعکاس دهند و شرکت‌ها موازین بهداشت فردی، امکانات و تجهیزات پیشگری تهیه کنند.
وی اضافه کرد: ورود مهمانان از مبادی شهرستان تا اطلاع ثانوی و هر گونه مراسم جشن، عروسی ممنوع است و در صورت برگزاری برخورد می‌شود.
یوسفی گفت: مدیریت بیمارستان روزانه گزارش رسمی از وضعیت ویروس کرونا به شهروندان ارائه کند و مراقبت های ویژه در فرودگاه استمرار و کمیته امداد و بهزیستی بسته‌های بهداشتی برای افراد سالمند و خانوارهای تحت پوشش به در منازل آنها ارسال کنند.
فرماندار عسلویه بیان بیان: استمرار ضدعفونی اماکن عمومی و توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ادامه داشته باشد و همه آرایشگاه‌ها، عرضه قلیان و صنف‌های غیر ضرور تعطیل و غذاهای سطح شهر جمع‌آوری و به داخل مغازه‌ها و دکه ها انتقال یابد.
وی گفت: نانوایی‌ها موارد بهداشتی رعایت کنند و یک نفر به عنوان دخل دار به کار گیرند و همه متکدیان با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری‌ها از شهرستان خارج شوند و در صورت ضرورت بیمارستان صحرایی احداث شود.
یوسفی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تا اطلاع ثانوی از فعالیت صنوف غیر ضرور و فعالیت‌هایی که می‌تواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد، جلوگیری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.