در حالیکه در گوشه و کنار شهرهای ایران از فعالیت‌های خودجوش مردمی تا اکیپ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای حفظ سلامتی مردم تلاش می‌کنند، یک گروه جهادی در گناو نیز با تولید ماسک خود را در این امر سهیم کرده‌است.

در بین خبرهایی که از احتکار ماسک و لوازم بهداشتی و ضد عفونی‌کننده می‌شنویم، خیلی‌ها هم آستین‌ها را بالا زدند تا در یک بسیج همگانی شاخ غول کرونا را بشکنند که در این زمینه گروه جهادی در شهرستان گناوه داوطلبانه و با همت جمعی از خیران درحال تولید ماسک است.

مسئول گروه جهادی گناوه سربلند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این گروه جهادی که درنظر دارد در برطرف کردن آسیب‌ها و معضلات اجتماعی شهرستان برنامه‌ریزی کند، با همفکری و تعامل اعضای خود در اولین اقدام به این نتیجه رسید که در راستای سلامتی مردم با ورود بیماری کرونا در کشور و مواجه شدن با کمبود ماسک اقدام به تولید آن کند.

سجاد امیری افزود: در این ارتباط بیش از ۴۰ بانوی جهادی در اجرای طرح تولید ماسک داوطلبانه مشارکت کرده و در فاز اول ۱۰ هزار از این وسیله بهداشتی مورد نیاز مردم منطقه را  تولید خواهند کرد.

وی گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بطور مستمر بر تولید ماسک نظارت دارند و قرار است پس از اتمام مرحله اول در اختیار این شبکه برای استرلیزه کردن قرار گیرد.

امیری بیان کرد: تولید اولیه ماسک‌ها بزودی در بین خانوارهای گناوه‌ای توزیع خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.