سعید زرین‌فر روز سه‌شنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان بوشهر افزود: براساس وظایف این پویش مقرر شد حساب مشترک اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افتتاح و در قالب آن نسبت به جذب کمک‌های فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا اقدام شود.
وی با اشاره به وجود واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی، ماسک و شوینده در استان بوشهر بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه، این واحدهای تولیدی می‌توانند فعالیت بیشتری و برخی دیگر نیز در این زمینه ورود و فعالیت کنند.
زرین فر با تاکید بر همکاری بانک‌ها در تامین سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی اظهار داشت: مسئولیت این حوزه بر عهده بخش خصوصی و نظارت آن نیز برعهده دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گذاشته شده‌است.
زرین‌فر با اشاره به ضرورت افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده در استان بوشهر گفت: در این ارتباط با صدور مجوزهایی توسط دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت واحدهای تولیدی یاد شده تسریع می‌شود.
وی ادامه داد: در این زمینه استفاده از ظرفیت واردات خیران اقتصادی مورد توجه قرار دارد و مقرر شده اقلام مورد نیاز از طریق اتاق بازرگانی وارد و گمرک بوشهر نیز کمک کند تا سریع در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر همکاری اتحادیه‌ها برای مقابله با کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر کجا که تردد مردم بیشتر است با همکاری اتحادیه‌ها علاوه بر ضدعفونی بخش خصوصی هم باید مواد مورد نیاز را تامین و توزیع کند.
زرین‌فر در بخش دیگری اظهار داشت: برای تامین میوه مورد نیاز مردم در شب عید اکنون این میوه‌ها وارد استان و ذخیره سازی شده‌است که بر اساس برنامه زمان بندی در مراکز مختلف عرضه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.