حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای جمعه این شهر افزود: مالک اشتر علی زمان دارای ویژگی‌های بارز و  برجسته‌ای بود که همه آن را نمی‌توان در این آئین وصف و بیان کرد.

وی اظهارداشت: ویژگی‌هایی که حضرت امام علی (ع) در نهج البلاغه در شان و منزلت و جایگاه مالک اشتر بیان کردند، مطابقت با فرموده رهبر معظم انقلاب نسب به سردار شهید سپهبد سلیمانی دارد.

وی با بیان اینکه اخلاص یکی از  ویژگی‌های بارز  سردار سلیمانی بود، گفت: داشتن  روحیه ایثار و مقاومت، معنویت، دوری از ریا و خودنمایی، شجاعت و تدبیر، نهراسیدن از دشمن، مقاوم، شب زنده‌داری، عبادت ، صلابت و گرایش نداشتن به حزب و گروه از دیگر ویژگی های ممتاز سردار دلها بود که در بین قلوب مردم جا باز کرد.

امام جمعه گناوه افزود: شجاعت و تدبیر بودن با هم از خصایص بارز سردار شهید سلیمانی است درحالیکه برخی‌ها شجاعت دارند اما عقل و تدبیر ندارند و تدبیر دارند اما شجاعت ندارند.

وی اظهارداشت: رمز محبوبیت سردار دلها که پس از ۴۰ روز از شهادت ایشان گذشته، وجود ایمان و تقوی و پاکی و عمل صالح است.

رکنی حسینی گفت: تمام زوایای زندگی سردار شهید سلیمانی را  باید مورد کنکاش قرار داد و شناخت و در مراکز آموزشی و مدارس درس داد.

در این آئین شرکت کنندگان با قرائت فاتحه  جهت شادی روح سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد و خاطره این شهید بزرگوار را پاس داشتند.

دکلمه نوجوان بسیجی در وصف سردارشهید سلیمانی و مداحی و عزاداری از دیگر برنامه‌های این آ ئین بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.