به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان از حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در یوم الله ۲۲ بهمن حماسه دیگری آفریدند.

وی با بیان اینکه هر چه قدر تنور انتخابات گرم باشد مشارکت مردم نیز افزایش می‌یابد، افزود: همه باید زمینه حضور حداکثری همه مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

نادری بیان کرد: انتظار داریم کسانی که می‌خواهند نماینده شوند و قانون را برای کشور وضع کنند خودشان در چارچوب قانون حرکت کنند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: در زمینه امنیت انتخابات پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی خللی در سخنرانی نامزدها ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران و مجریان، انتخابات را بی طرف برگزار می‌کنند، افزود: عوامل اجرایی حق جانب داری از هیچیک از نامزدهای انتخابات ندارند.

نادری خاطر نشان کرد: شروع تبلیغات انتخابات بعد از ساعت ۲۴ امشب به مدت هفت روز و هشت ساعت تا ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همه نامزدهای انتخابات باید اعضای ستاد و مکان‌های ستاد را به این فرمانداری اعلام کنند.

نادری افزود: در راستای قانون شفافیت و تأمین مالی همه نامزدها باید حسابی نزد یکی از بانک‌هایی که دارای مجوز از بانک مرکزی هستند باز کنند.

وی تصریح کرد: همه نامزدهای انتخاباتی باید اسناد هزینه کرد خود را در انتخابات حداکثر تا ۱۲ اسفند ماه به این فرمانداری اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1352617
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.