عبدالکریم گراوند در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: آمریکا و متحدانش بدانند فشار حداکثری آنها نمی‌تواند روی اراده آهنین مردم در دفاع از کشور خللی وارد کند.

وی بیان کرد: از همه ملت ایران بویژه مردم شهید پرور استان بوشهر به خاطر این حضور پرشور تشکر و قدردانی می‌کنیم و این حضور پرشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه پاسخی کوبنده به نظام استکبار است و نشان داد تمام تلاش‌های آنان تاکنون بی ثمر بوده‌است.

گراوند اضافه کرد: ملت ایران ثابت کرد همواره حامی انقلاب و دستاوردهای آن و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب هستند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ملت ایران با تمام وجود سختی‌ها را تحمل می‌کند و از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

گراوند گفت: همانگونه که مردم در سال ۱۳۵۷ برای استقرار نظام جمهوری اسلامی با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" به صحنه آمدند امروز نیز برای حفظ استقلال، آزادی و پاسداری از جمهوری اسلامی همچون سال‌های گذشته پرشورتر در صحنه حضور دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پیام روشن و آشکار راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وفاداری به آرمان های انقلاب، ولایت مداری، بصیرت و دشمن ستیزی در مقابل توطئه‌های سخت و نرم دشمنان انقلاب است.

سردار علی رزمجو افزود: مردم ایران ثابت کردند همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و توطئه استکبار جهانی ذره‌ای در اراده ملت ایران نسبت به انقلاب خللی وارد نمی‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.