به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال در روز ۲۲ بهمن شاهد فضایی دیگر در کشور خواهیم بود و مردم ایران باشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای توسعه و پیشرفت کشور باید قوی شویم و این قوی شدن ملی با تشکیل مجلس قوی و انتخابات قوی رقم می‏‌خورد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تاکید پرهیز معظم انقلاب بر پرهیز از حاشیه‌سازی در انتخابات، ادامه داد: انتخابات اصل، اقتدار و عزت نظام است و مابقی حاشیه‌ها توسط برخی افراد ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اظهارات برخی از مسئولان و قلم به دستان در فضای مجازی باعث دلسردی مردم می‌شود بیان کرد: برخی از کسانی که به این حاشیه‏‌سازی‏‌ها دامن می‌زنند مسئولیت کنونی آنها برآیند همین سیکل و انتخابات بوده است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به طرح معامله قرن، تصریح کرد: آمریکایی‌ها دل خوش هستند که با گذاشتن نامی بزرگ بر این طرح، آن را علیه فلسطین اجرایی کنند.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر گفت: آیت الله رئیسی در این سفر پای دردها و شنیدن مشکلات مردم استان نشستند و بدون شک منشأ خیر و تحولاتی بزرگ برای استان بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1347542
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.