رئیس شورای اسلامی روستای تنگ خوش روز چهارشنبه در نشستی با عنوان نشست مردم روستا با مسئولان شهرستان دیر گفت: همراه اول در این روستا آنتن دهی ندارد و مشکلاتی برای زندگی مردم ایجاد کرده‌است.

عباس سلیمی افزود: بارها این مشکل به مسئولان انعکاس داده شد اما به دلیل هزینه بالای تامین و نصب این سیستم هنوز در این روستا اجرایی نشده‌است.

وی گفت: مدرسه ابتدایی روستا به همت خیر مدرسه ساز احداث شده و درزمان حاضر دانش‌آموزان براحتی در کلاس‌ها درس می‌خوانند اما محوطه آن که ۵۰۰ مترمربع است ترمیم و محوطه سازی انجام نگرفته و دانش‌آموزان هنگام زنگ استراحت با مشکل روبرو هستند.

رئیس شورای اسلامی روستای تنگ خوش ادامه داد: کوچه‌های روستا خاکی و چاله‌های زیادی دارد و جوانان روستا برای اوقات فراغت خود نیاز به زمین چمن فوتسال دارند.

وی اجرای طرح هادی روستایی، احداث شهربازی و فضای سبز و تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم را از مسئولان خواستار شد.

فرماندار دیر گفت: تلاش می‌کنیم تا با رفع معارض اراضی توسعه و عمران این روستا شتاب بیشتری به خود بگیرد.

کریم علی حسنی افزود: هرینه آسفالت محوطه مدرسه قول می‌دهیم تامین کنیم و در اسرع وقت این کار انجام گیرد.

وی گفت: اداره گاز برای آسفالت کردن جاده دسترسی به روستا و اداره راه و شهرسازی هم شانه سازی جاده را بپذیرند و بازسازی قنات‌ها از اعتبار سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر آغاز خواهیم کرد.

فرماندار دیر بیان کرد: در کمیسیون کارگری شرط شده که هیچ نیرویی بدون نامه اداره کار شهرستان جذب شرکت‌ها در منطقه نشود و سعی بر جذب نیروی بومی متخصص داریم.

وی گفت: برای واگذاری زمین به مرتع داران مشکلی نداریم اما به شرط اینکه طرح اقتصادی باشد و برای جوانان روستا اشتغال‌زایی داشته باشد.

فرماندار دیر یادآورشد: دهه فجر سرآغاز عزت، استقلال و آزادی مردم بود و باید از انقلاب حراست کنیم.

روستای تنگ خوش از توابع بخش آبدان شهرستان دیر دارای ۳۵ خانوار که شغل اصلی مردم کشاورزی و دامپروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.