به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی آشناگر امام جمعه موقت گناوه ظهر سه‌شنبه در این مراسم با تبریک به دانش آموزان رسیدن به سن تکلیف به دانش آموزان گفت: تکلیفی که از سوی خداوند بر عهده ما گذاشته می‌شود برای سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت خود ما است و شما از امروز در برابر خداوند باید با انجام تکالیف دینی که بر شما واجب کرده کارهای بزرگ انجام دهید تا سعادتمند شوید.

وی افزود: رسیدن به سن تکلیف رویدادی و واقعه‌ای زیبا در زندگی ما و آغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است و از رویدادهای مهم جشن تکلیف امسال برای شما دانش آموزان همزمانی این جشن با جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر است.

حجت الاسلام آشناگر گفت: رعایت حجاب و عفاف، احترام به والدین و معلمان و مربیان و نمازخواندن از مهم‌ترین کارهای مهم شما دانش آموزان از زمان رسیدن به سن تکلیف است که باید بیشتر از گذشته به آنها توجه کنید.

اجرای سرود، قرائت قران، دکلمه خوانی و قرائت سوگندنامه از بخش‌های مهم این ویژه برنامه معنوی بود که توسط دانش آموزان دختر اجرا شد و دانش آموزان حاضر در فضای معنوی رسیدن به سن عبادت و انجام اعمال و تکالیف الهی را در جشن گرفتند.

در پایان مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه موقت گناوه و با حضور این دانش آموزان در فضایی روحانی اقامه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344639
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.