حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان این شهرستان افزود: دانش‌آموزان با مطالعه و پیروی از وصایای شهدا از  آرمان‌های انقلاب حفاظت و پاسداری کنند.

وی اظهار داشت: در برهه کنونی که استکبار جهانی با راه انداختن جنگ اقتصادی و تحریم و تهدید علیه نظام و انقلاب دست بکار شده نیاز جامعه اتحاد و انسجام و همدلی است.

وی گفت: نقد و انتقاد منصفانه از مسئولان هیچ اشکالی ندارد اما از توهین و تخریب که هدف اصلی دشمن است باید بجد پرهیز کرد.

امام جمعه گناوه افزود: مسئولان کشور با وجود همه مشکلات و تهدید و  دسیسه‌های دشمنان، همه توان خود را برای خدمت به کشور بکار بردند و اگر کمبودهایی وجود دارد نباید خدمات دولتمردان را نادیده بگیریم.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش و همت خود را بکار برده تا مردم را از ولایت و انقلاب دلسرد و جدا کند اما ولی نعتمان انقلاب با بصیرت و درایت توطئه‌های آنان را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام و  چهل و یکمین بهار از شجره طیبه را جشن می‌گیرند.

وی افزود: دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی مزین به نام شهدا و امام شهدا، ایثارگران و ملت ایران و یکی از آرزوهای اولیای الهی و مجاهدان در راه خدا بوده که بعداز عصر معصومین (ع) محقق شده‌است و اگر سردار و مجاهدی را از ما می‌گیرند مردم از نظام و انقلاب خود مایوس نخواهند شد.

رکنی حسینی گفت: امروز آوازه اقتدر و صلابت ایران با نفس قدسی معمار کبیر انقلاب و جانشین به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای جهان را در نوردیده‌است.

وی افزود: مردم  هرگاه احساس کنند که نیاز به آنان در صحنه‌های انقلاب است ،  باوجود همه مشکلات اقتصادی حضوری پرشور و پررنگ داشته‌اند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: سکان انقلاب و نظام را مجتهد و  شخصیتی بزرگوار برعهده دارد که دوست و دشمن معترف به درایت و مدیریت و تیزبینی ایشان هستند.

وی گفت: وجود رهبر فرزانه انقلاب یکی از نعمت‌های خداوند و  پرچمدار انقلاب و مشعل هدایت آزادیخواهان جهان  بارها کشور را از بحران و خطر نجات داده‌است.

در این آیین برنامه‌های مختلفی توسط دانش‌آموزان شامل سرود، شعر و دکلمه و رونمایی از دل نوشته‌های سردار شهید سپهبد سلیمانی شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت ۱۰۳ هزارنفر دارای ۲۰ هزار دانش‌آموز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.