کریم خلیفه لیراوی روز شنبه در نشست شورای اداری این بخش افزود:  حضور و مشارکت مردم در بزرگداشت  دهه فجر امسال بسیار مهم است  و دبیر ستاد این بخش با تشکیل یک کارگروه برنامه‌های ویژه ای را برای مشارکت مردم درنظر بگیرد.

وی با اشاره به حوادث چند هفته اخیر کشور از جمله شهادت سردار شهید سلیمانی و حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا گفت: در نماز جمعه  هفته گذشته تهران ، رهبر معظم انقلاب اسلامی  به بیان این وقایع بصورت شفاف و صریح پرداخت  و روزهای تشییع پیکر سردار رشید اسلام و حملات موشکی به پایگاه نظامی آمریکا را یوم الله دانستند.

وی اظهارداشت: باتوجه به حوادث و جریان‌های اخیر در کشور ، دهه فجر امسال تفاوتی بیشتر با سال‌های گذشته دارد و لازم است این ایام باشکوه و عظمت برگزار شود.

بخشدار امام حسن گفت: تلاش برای مشارکت  حداکثری مردم در انتخابات و بی‌طرفی و پاکدستی توسط مجریان انتخابات و روسای ادارات از اهم وظایف شرعی و قانونی است که باید بجد در اولویت قرار گیرد.

وی ادمه داد: باتوجه به حوادث اخیر به ویژه ایام‌الله تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب دشمن درصدد است با انواع ترفندهای ممکن به‌خصوص از طریق فضای مجازی و رسانه‌های معاند با دستاویز  قراردادن میزان مشارکت مردم در انتخابات هجوم تبلیغاتی جدیدی را بر کشور اعمال کند که همه اقشار و گروهها و  مسئولان با وحدت و همدلی  تمام تلاش خود را جهت خنثی کردن نقشه دشمن به‌کار گیرند.

خلیفه لیراوی افزود: بمنظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این بخش، برنامه‌ریزی و تهمیدات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: باتوجه به زمان برگزاری انتخابات در دوم اسفند امسال،  بمحض  پایان این رویداد مهم ،  دستگاه‌های اجرایی باید خود را جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و درجوار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.