حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خورموج افزود: سردار سلیمانی مهمترین نقش را در نابودی داعش و آزادی کشورهای مسلمان عراق و سوریه داشت و امروز آرامش همه ما مدیون جانفشانی و شجاعت و فداکاری این سرباز بزرگ ولایت است.

وی افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی همواره به دنبال شهادت بود و برای سرافرازی و اعتلای مردم مسلمان و آزادی‌خواه منطقه از هیچ فداکاری و جانفشانی دریغ نمی‌کرد.

امام حمعه خورموج افزود: شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی از مقاومت و آزادی کشورهای مسلمان را رقم زد و نتیجه نهایی آن خروج ذلت بار نظامیان متجاوز آمریکا و استکبار در منطقه است که بزودی محقق خواهد شد.

مصلح تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه دشمنان ایجاد اختلاف میان مردم در کشورهای مسلمان منطقه بویژه میان ایران، عراق، سوریه و لبنان است که با شهادت این سردار سرافراز اسلام و حضور میلیونی و کم نظیر مردم ایران و حتی مسلمانان کشورهای همسایه در مراسم تشییع در شهرهای مختلف کشور خنثی شد و اتحادی بی نظیر بدست آمد.

وی به انتقام نیروهای مسلح کشورمان از آمریکا در پایگاه نظامی عین الاسد درعراق اشاره کرد و افزود: مردم ما دنبال انتقام سختی از آمریکا هستند و به فرموده مقام معظم رهبری این انتقام سخت از دشمن گرفته خواهد شد.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۱ هزارنفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.