حسن ابراهیمی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیلم افزود: ما مسئولان با اخلاق نیکو ، سعه صدر و گشاده‌رویی پاسخگو و تسهیل‌گر فرایندهای کاری و امورات مردم باشیم.

وی اظهارداشت: در وزارت کشور جابه‌جایی و تغییرات طبیعی و معمولی است که در این مسیر  عبدالامیر قاسمی فرماندار سابق دیلم  بنا به دلایلی که خودشان داشتند استعفا کردند و مدیریت استان از این برادر زحمت‌کش رضایت داشته و از خدمات دوران مسئولیتش تقدیر می‌شود.

وی با  تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گفت : شهادت سردار سلیمانی  آثار و برکات زیادی برای کشور داشته و همراه خواهد داشت.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر اظهارداشت: دشمنان انقلاب و ملت بویژه آمریکا فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام می‌شود اما  مردم عراق و ایران باحضور میلیونی خود در مراسم  تشییع وتدفین این شهدا پیام خود را به آنان مبنی بر اینکه شما با سلیمانی‌ها روبه رو هستید،  دادند.

وی  گفت: همبستگی بین ملت‌های ایران و عراق ، انسجام محور مقاومت و تنفر و انزجار ملت‌های آزادی‌خواه  از استکبار و صهیونیست از آثار و برکات شهادت سردار قاسمی است.

وی یادآورشد:  مدیران دستگاه‌های اجرایی خصلت اخلاقی ،انسانی و عاطفی این شهید را سرلوحه کار خود قراردهند  و بعنوان یک الگو در تمام زندگی اداری و شخصی خود مدنظر داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات اسفند یکی از رخدادهای مهم  و از آزمون‌های بزرگ برای کشور است که برگرفته از هویت جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی له یا علیه شخصی که در مسیر انتخابات  قرار می‌گیرند ورود نکنند و همه وظیفه ما مجریان انتخابات، امانت‌داری، صیانت از رای مردم، قانون‌مداری، تشویق مردم به حضور در این رویداد مهم و سرنوشت ساز است.

معاون منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: فرماندار سابق  دیلم همواره پیگیر حق و حقوق مردم شهرستان بوده و  مسیر پیشرفت و اعتلای این منطقه در گرو انسجام ،همدلی ،همراهی و همفکری است که باید به این اصول اهتمام جدی ورزیم.

در این آیین با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های عبدالامیر قاسمی فرماندار سابق دیلم تقدیر و احمد دشتی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم معرفی و منصوب شد.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.