حیدر بهاروند روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابی هیات فوتبال استان بوشهر افزود: با استقرار این سیستم پیش بینی می‎شود سطح کیفی فوتبال در کشور ارتقا و اشتباه‌ها اعتراض‎های داوری کاهش یابد.

وی در ارتباط با فوتبال استان بوشهر گفت: فوتبال بوشهر ریشه در کل کشور دارد و این استان بازیکنان بزرگی در سطح‎های ملی دارد و با چنین ظرفیت فوتبالی باید حمایت ویژه از آن صورت گیرد.

 رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: از اهداف مهم فدراسیون فوتبال رشد و توسعه این رشته ورزیپشی در استان‌ها است و به طور طبیعی در استان بوشهر با فوتبال اصولی موجود باید رشد و توسعه آن نیز مانند استان خوزستان بیشتر باشد.

بهاروند اضافه کرد: استانی که ۲ تیم در لیگ برتر و چندین تیم در سایر لیگ‎ها دارد نشان از استعدادهای فوتبالی آن است زیرا برخی استان‎ها حتی در لیگ ۲ نیز تیم ندارند.

وی ادامه داد: انتظار است مسئولان استان بوشهر کمک کنند و پای کار باشند تا تیم‏‌هایی مانند پارس جنوبی جم، شاهین و ایرانجوان به موفقیت‎های لازم دست پیدا کنند.

بهاروند بیان کرد: امیدواریم مسائل و مشکلاتی که برای پارس جنوبی جم به وجود آمده نیز حل شود و شاهد درخشش فوتبال بوشهر در سطح کشور باشیم.

وی در بخش دیگری اظهار داشت: از مشکلات هیات‌های فوتبال استانی آکاهی دارم و فوتبال با ایجاد تفرقه و دودستگی به هیچ جا نخواهیم رسید زیرا سلایق مختلف در این رشته ورزشی وجود دارد و باید با اصول مدیریتی صحیح سلایق مختلف را در کنار هم کار کنند.

وی در ارتباط با مجمع انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال خودش قصد حضور در این مجمع را داشت ولی به دلیل بیماری موفق به حضور در بوشهر نشد.

بهاروند ادامه داد: جای خوشحالی دارد که یک خانم در انتخابات برای رئیس هیات فوتبال استان بوشهر کاندیدا شده و انتظار است در سایر استان‎ها نیز شاهد تحقق این رویه باشیم.

وی گفت: این امر نشان می‎دهد فوتبال تنها مربوط به به آقایان نیست و خانواده‌ها درگیر فوتبال هستند و امیدواریم که باز هم شاهد این حرکت‌های خوب در فوتبال و رشد و شکوفایی فوتبال استان بوشهر باشیم.

در این مجمع  انتخاباتی "امیرحسین محتشم" با ۱۶ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.