فرماندار دیلم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  با اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به اورژانس این شهرستان به چهار دستگاه رسید که باتوجه به  وظیفه سنگین فوریت‌های پزشکی کمک قابل توجهی در زمان بحران و حوادث خواهد کرد.

عبدالامیر قاسمی افزود: به منظور خدمات‌دهی به بیماران خاص و اورژانسی در شهرستان، تمهیدات لازم  برای انتقال سریع به دیگر مراکز درمانی ازطریق انتقال هوایی و با استفاده از بالگرد اندیشیده شده‌است.

وی بیان کرد: باتوجه به طولانی‌ بودن زمان اعزام بیماران از طریق زمینی، انتقال به‌صورت هوایی نقشی مهم در کاهش زمان دریافت خدمات تخصصی، آسیب و  مرگ و میر خواهد داشت.

قاسمی  گفت: هرگونه انتقال بیماران با شرایط خاص از بیمارستان دیلم توسط بالگرد  انجام خواهد شود.

فرماندار دیلم  توجه ویژه به حوزه سلامت با اولویت پیشگیری از بیماری‌ها و توسعه و تجهیز بیمارستان را از برنامه‌های مهم دولت در شهرستان  عنوان کرد و افزود: یکی از بزرگترین خدمات دولت درحوزه داخلی اجرای طرح تحول نظام سلامت و توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها در سراسر کشور و این شهرستان بوده است.

وی بیان کرد: با نگاه ویژه دولت در اختصاص اعتبار  و همت و تلاش خیران، تمام بخش‌های لازم در بیمارستان این شهرستان احداث شده‌است.

قاسمی گفت: در روزهای آینده  کادر پزشکی شهرستان دیلم با حضور متخصصان زنان و زایمان، قلب، رادیولوژی، بیهوشی، جراح، داخلی و اطفال مجدد تکمیل و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات پزشکی ارایه می‌دهند.

وی گفت: یک دستگاه سی تی اسکن به‌زودی در بیمارستان دیلم نصب و عملیات اجرایی توسعه بخش اورژانس نیز آغاز خواهدشد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.