عبدالمجید مصلح روز پنجشنبه در نشست با مسئولان پژوهش پتروشیمی عسلویه که درحاشیه بازدید آنان از دانشگاه خلیج فارس برگزار شد افزود: در این ارتباط همکاری و هدایت کردن فعالیت‌های پژوهشی و علمی به صنایع همجوار از اولویت‌های راهبردی دانشگاه خلیج فارس است.
مصلح ادامه داد: برای تحقق این مهم نشست‌های متعددی با واحدهای صنعتی استان صورت گرفته که بازخورد خوب و موثری داشته‌است و این نوع همکاری تعامل را برای همکاری‌های بیشتر ترغیب می‌کند.
رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: در این دانشگاه انباشت دانش و امکانات خوبی صورت گرفته که از این ظرفیت‌ها به دنبال حل مساله صنعت هستیم زیرا این کار باعث رونق و شکوفایی دانشگاه و صنعت می‌شود.
مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه خلیج فارس گفت: ‌نشست با هسته‌های پژوهش و فناوری مرتبط،  بازدید از دانشکده مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی، آزمایشگاه مرکزی و کلینیک حفاظت و قدرت از جمله برنامه‌ی‌ها مسئولان واحدهای پتروشیمی عسلویه از دانشگاه خلیج فارس بود.
فرشته بیات افزود: در این بازدید و نشست‌های صورت گرفته مراکز آموزش‌های پیشرفته، فناوری و نوآوری هوشمند سازی و نوآوری و فناوری ساخت و مواد پیشرفته معرفی شدند.
وی ادامه داد: همچنین در این نشست هسته‌های پژوهش و فناوری مرتبط با فعالیت‌های واحدهای پتروشیمی با مسئولان پژوهش پتروشیمی‌ها حول محورهای مشترک به گفت وگو پرداختند.
 بیات افزود: هدف از این برنامه رسیدن به مفاهیم، برنامه‌ها و محورهایی برای پروژه‌ها و کارهای مشترک پژوهشی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.