عبدالرحمن برزگر روز یکشنبه در نشست با مسئولان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر افزود: با توجه به بین‌المللی بودن این جشنواره امیدواریم آثار بیشتری تا پایان مهلت تعیین شده به دبیرخانه ارسال شود.

وی اظهار داشت: در برگزاری این جشنواره بین‎المللی انتظار است با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یک برنامه آبرومند و در خور شان بوشهر داشته باشیم.

برزگر یادآور شد: اختتامیه این جشنواره اسفندماه است که هنوز روز دقیق آن مشخص نشده‌است ولی با این وجود تا ۱۰ روز پیس از اختتامیه امکان ارسال اثر وجود دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوشهر فرصتی مناسب است تا از حضور انیمیشن‌سازان بین‌المللی استفاده و در این حوزه تبادل اطلاعات کنند.

احمد بارگاهی افزود: هنر هفتم تاثیر بسزایی در رشد ابعاد فکری، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و تجاری جامعه دارد که باید از ظرفیت‎های آن بخوبی استفاده شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس نقش سازمان فرهنگی شهرداری در حمایت از این بخش همچون سایر بخش‌های هنری پررنگ خواهد بود.

بارگاهی تاکید کرد: امروزه اجرای برنامه‌های مشارکتی از سوی دستگاه‌ها برای افزایش هرچه بیشتر ارتباط هنرمندان با مردم ضرورت دارد که این ظرفیت باید برای انیمیشن‌سازان و کارگردانان بکارگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.