مصطفی گراشی روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندهی انتظامی استان بوشهر  افزود: انعکاس تنگناهای اقتصادی استان به مدیران نیروی انتظامی کشور امری مهم است چون در این صورت می‌توان تفاهم راهبردی موثر و کاراتری را برای عبور از بحران اقتصادی بازار لحاظ کرد.

وی بیان کرد: وقتی بحران اقتصادی رخ می‌دهد همه دچار مشکل می‌شوند و برای عبور از آن بحران باید همه پای کار باشند.

گراشی ادامه داد: در دو سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی و رکود تورمی بدنه بازار استان بوشهر همواره انصاف و همراهی با مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است به همین دلیل با کمترین میزان نارضایتی از بازاریان روبه‌رو بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: با بروز نوسان‌هایی در بازار ارز و شرایط اقلیمی استان که نمی‌تواند جذب کننده توریست باشد وضعیت مدیریتی کسبه دچار مشکل شده است و از آنجا که معیشت مردم استان به تجارت دریایی و صیادی وابسته است چنانچه هر یک از این دو بال دچار مشکل شود کاسبی با بحران روبه‌رو می‌شود.

گراشی گفت: پلیس استان بوشهر همواره برادرانه در کنار اصناف قرار دارد و وجود حس همکاری و احترام به هم‌نوع در پلیس استان و کشور نشان از فرهنگی والا در بدنه ناجا دارد.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته کمتر اتفاق افتاده شهروندی در استان از پلیس شاکی باشد زیرا پلیس استان همراه با اعمال قانون همواره در نزد مردم جایگاه والایی دارد.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.