پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس توصیه می‌شود در این مدت هنگام ترددهای دریایی جوانب احتیاط و ایمنی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا پایان هفته به تناوب در برخی ساعت‌های روز رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های همرفتی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.
مساعدی ادامه داد: پیش بینی شده که این ناپایداری‌ها در برخی مواقع روی دریا نیز گسترش یابد و سبب رخداد تندبادهای لحظه‌ای و افزایش ناگهانی ارتفاع موج شود. 

 وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری در برخی ساعت‌ها وزش باد و گاهی غبار محلی و در برخی نقاط (به طور غالب نیمه جنوبی) استان افزایش ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی همراه با احتمال رگبار پراکنده باران، رعد و برق وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی شده است.
مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای گاهی بیش از ۱۲۰  از ظهر فردا در سواحل جنوبی بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۱ ، جزر ۰۹:۲۷ و مد ۱۸:۴۵ خواهد بود.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.