معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند با تشدید فشار بر مردم در بخش‌های اقتصادی ناکارآمدی سیستم و نظام به چشم آید تا زمینه آشوب مردم و سرنگونی نظامی که ثمره خون هزاران شهید است فراهم شود.

مجید خورشیدی روز یکشنبه در آئین تجلیل از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان اضافه کرد: دور زدن تحریم‌ها به طور یقین به معنی فروش نفت به سبک دوره‌های قبل نیست بلکه به معنی دورزدن و از بین بردن

هرآنچه دشمن بافته با افزایش رضایتمندی جامعه است.

وی بیان کرد: ۴۰ سال است مردم ایران تجربه تحریم را دارند اما به یقین هیچ تحریمی در طول تاریخ بشریت و  جنگ‌های اقتصادی به پیچیدگی تحریم‌های کنونی نیست.

خورشیدی اضافه کرد: براساس سیاست استکبار جهانی صادرات و فروش نفت ایران باید به صفر برسد اما این هدف با تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی هیچگاه عملیاتی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امروز دشمن صادرات محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، فلزات و هرچه می‌توانند را تحریم کردند اما این عزم، اراده و پایبندی ملت ایران آنان را به ستوه آورده است.

خورشیدی گفت: با وجود همه مشکلات با همت مسئولان و سرمایه‌گذاری قابل توجه مشکل۴۰ ساله آب استان بوشهر برطرف شد هرچند هنوز در بخشی از مناطق استان مشکلاتی در این بخش وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هرچند کارهای بزرگی در کشور و استان برای خدمت رسانی به مردم انجام شده اما هنوز مشکلات و تنگناهایی وجود دارد که همه ما به آنها واقف هستیم.

وی بیان کرد: مردم ایران در این مدت ثابت کردند پای انسجام ملی، وحدت ملی، یگانگی سرزمین کهن خود و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال‌جاری گفت: این وظیفه مسئولان است که با ارائه خدمت صادقانه به مردم زمینه برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه را فراهم کنند.

فرماندار تنگستان گفت: مدیران وکارکنان با رصد مسائل بین المللی و داخلی شرایط را برای مردم تشریح کنند به طور یقین اگر مردم بدانند مسئولان صادقانه با آنان صحبت می‌کنند مشکلات و تنگناهای موجود را تحمل خواهند کرد.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: ایجاد و تقویت امید و نشاط از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است و باید شادابیدر کشور همه گیر و فراگیر باشد.

وی بیان کرد: وحدت، همدلی و همگرایی نیازمبرم و ضروری امروز کشور است و همه گروه‌های سیاسی و احزاب باید در مسیر وحدت و همدلی گام بردارند.

رفیعی پور گفت: تضعیف دولت تضعیف نظام وشکست دولت شکست نظام است و باید اختلاف‌های سیاسی و حزبی را در جایی که به نفع مردم است کنار گذاشت و به فکر خدمت صادقانه به مردم بود.

وی یادآور شد: امسال ۵۹ پروژه عمرانی با ۲هزارو ۶۱ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.