آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری های استان بوشهر روز جاری همزمان با سراسر کشور و به میزبانی جهاد دانشگاهی بوشهر برگزار شد.
مدیر اجرایی این آزمون در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه بوشهر با اعلام این خبر گفت: آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری های کل کشور امروز به صورت همزمان در استان‌های کشور برگزار شد و از یک هزار و ۴۹۶ داوطلب ثبت نامی، تعداد یک هزار و ۲۳۳ داوطلب در آزمون حضور یافتند. 
عارفه سلیمی افزود: در استان بوشهر آزمون استخدامی در شهر عالیشهر و در دانشکده فنی و مهندسی، سالن شهید چمران و شهید بهشتی برگزار شد.
وی اظهار کرد: به این ترتیب که از مجموع شرکت‌کنندگان، ۳۷۹ نفر در سالن شهید بهشتی و ۳۶۲ داوطلب در سالن شهید چمران و ۴۹۲ نفر نیز دانشکده فنی و مهندسی به رقابت پرداختند. 
مدیر اجرایی آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی با اشاره به تجربه جهاد دانشگاهی بوشهر در برگزاری آزمون ها، بیان کرد: جهاد دانشگاهی در چند سال اخیر آزمون‌های متعددی را از جمله آزمون‌ استخدامی دستگاه های اجرایی در اسفند ۹۷ را برگزار کرده است. 
تیم اجرایی آزمون در مجموعه جهاددانشگاهی تجربه خوبی در برگزاری آزمون دارند و به همین دلیل تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری منظم و دقیق آزمون استخدامی آتش‌نشانی از چند ماه قبل پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.