امام جمعه گناوه روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: انقلابی‌گری یکی دیگر از ویژگی‌های خبرنگار باشد تا تحت تاثیر افکار دشمنان قرار نگیرد در غیر این صورت نمی‌تواند از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: بیان حل مشکلات مردم توسط خبرنگاران باید به مسئولان منعکس تا برای حل آنها تصمیم‌گیری شود.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای رسانه از جمله شهید محمود صارمی گفت: شورای فرهنگ عمومی روز ۱۷ مرداد ماه را در تقویم کشور به مناسبت شهادت این خبرنگار که توسط گروه طالبان در سال ۷۷ به همراه تعدادی از دیپلمات‌های کشور شهید شد به نام روز خبرنگار عجین کرد.

وی ظهار داشت: خبرنگاران کشور باید با تنویر افکار عمومی در دفاع از انقلاب و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن همواره مجهز شوند.

رکنی حسینی با بیان اینکه نقد منصفانه و علاقانه باید در جامعه باشد گفت: نقد منصفانه باعث پیشرفت و بالندگی جامعه است و اگر نقد و تضارب افکار وجود نداشته باشد  خاموش و خمود می‌شود.

امام جمعه گناوه با تبریک برگزیده شدن اثر رئیس ایرنا این شهرستان در جشنواره سراسری تولیدات ایرنا، گفت: کسب این موفقیت در بین بیش از یکهزار اثر حاصل تلاش‌های  چندین ساله ایشان در این حرفه و موفقیت و افتحاری  بزرگ برای مردم و جامعه خبری این شهرستان است.

وی اظهار داشت: به برکت قرارگاه فرهنگی و  ستاد نمازجمعه این شهرستان در طول سال برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کارهای فرهنگی در حالی که امام جمعه ردیف بودجه‌ای  و هیچگونه منبعی ندارد و تنها خیرین مشارکت می‌کنند، برنامه‌های بسیار خوبی انجام شده است.

رکنی حسینی گفت: در طول گرامیداشت چهلمین سالروز اولین اقامه نمازجمعه ۴۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح این شهر برگزار شد.

وی افزود: تریبون نماز جمعه جای تخریب افراد حقیقی و حقوقی نیست بلکه تریبون ولایت و تقوا وبیان مسایل و مشکلات مردم است.

وی اظهار داشت: درحالی که عده‌ای مطرح می‌کنند که امام جمعه مسایل و مشکلات را در تریبون مطرح نمی‌کند و پیگیر نیست در این ارتباط اطلاعات و آگاهی ندارند و بارها بصورت مستمر و جدی از طریق خطبه‌ها، حضوری و تلفنی و جلسات با مدیران مربوطه استانی و شهرستانی دنبال می‌کنم.

امام جمعه گناوه گفت: برای حل مسایل و مشکلات مردم کارهای زیادی در مدت مسئولیت در عرصه‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت که ریاست آن بر عهده امام جمعه است تاکنون بیش از ۲۰ میلیاردریال در زمینه تجهیزات و امکانات درمانی به بیمارستان این شهرستان به همت خیرین کمک شده و بتازگی به این مرکز یک دستگاه سونوگرافی به ارزش پنج  میلیارد ریال اهدا شد.

در پایان این آیین از ۱۲ خبرنگار شرکت کننده تجلیل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.