شهردار گناوه چهارشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری این شهرستان گفت: پروژه‌های آسفالت از طرح های روزمره و خدمات شهری شهرداری است و نباید به عنوان طرح بزرگ از آن نام برد.

سیدجواد حسینی حقیقی، یکی از معضلات ۲۰ ساله شهر گناوه را به سرانجام نرسیدن طرح  احداث میدان امام علی ( ع ) عنوان کرد و گفت: به منظور به سرانجام رساندن این طرح  با بکار گیری یک مشاور این میدان که زمین‌های مجاورش مالک دارد، حذف و پل جایگزین می‌شود.

شهردار گناوه ادامه داد: تنها هزینه تملک زمین های اطراف میدان امام علی ( ع ) حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده و مصمم هستیم طرحی که مدت ها بلاتکلیف مانده را با هزینه کمتر به سرانجام برسانیم.

وی گفت: احداث پل ورودی گناوه نیز برآورد ریالی آن انجام و برای تصویب به شورا ارسال می‌شود.

شهردار گناوه افزود: باتوجه به اینکه بلوار ولی عصر ( عج ) و جمهوری اسلامی چشم شهر هستند کارشناسان شهرداری در حال بررسی و برآورد هزینه پیاده‌رو سازی از پلیس راه به سمت میدان بسیج و چهار راه استادیوم ورزشی هستند که پس از نهایی شدن برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

حسینی حقیقی بیان کرد: پل خور گردشگری از مهم ترین طرح های شهرداری است که فعال شده و پیمانکار فعلی ملزم به رعایت دقیق برنامه زمان بندی شده و نظارت مستمر نیز بر آن انجام می شود.

وی ادامه داد: هم اینک بتن ریزی دال‌های پل در دست انجام است که در مدت یک ماه آینده روی ستون ها نصب و ایجاد موج شکن ، محوطه سازی و بررسی احداث جاده ساحلی به روستای مال خلیفه در این مسیر به طول ۶۵۰ متر در برنامه قرار دارد.

شهردار گناوه افزود: افزایش درآمدهای پایدار شهرداری با مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های تجاری و گردشگری از اولویت‌های کاری است.

وی گفت: اقدام‌هایی برای جانمایی دهکده گردشگری آغاز شده و احداث پلاژ و بوستان بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار گناوه اضافه کرد: در زمینه جداسازی آب شرب فضای سبز ۲ طرح در نظرگرفته شده که استفاده از آب پساب فاضلاب خانگی اجرایی خواهد شد و انتقال از آب دریا نیز مدنظر قرار دارد.

وی گفت: در زمینه حمایت از ورزشکاران خواسته‌های زیادی از طرف تیم‌ها و ورزشکاران به شهرداری توسط شورا ارایه شده که در مدت ۲ هفته ۵۰۰ میلیون ریال کمک کرده ایم.

حسینی حقیقی بیان کرد: از شورا انتظار داریم در این زمینه دیگر درخواستی ارایه ندهد اما برنامه‌های خوبی در حوزه های فرهنگی و ورزشی داریم.

وی افزود: شهرداری در خدمتگزاری، همگی شهروندان را با یک دید می‌بیند و در رویکرد جدید ضمن رعایت قانون و جلوگیری از بروز تخلف، مسایل مردم در شهرداری با دید مثبت و تعامل بیشتر بررسی و برطرف شود.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و از نظرات و پیشنهادها و انتقادهای منصفانه آنان بصورت حقیقی و دور از فضای مجازی استقبال می‌کنیم.

حسینی حقیقی افزود: روابط عمومی شهرداری با رسانه ها ارتباط مستمری برقرارکند و نظرات شهروندان را در گروه های مجازی رصد تا پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: با وجود محدودیت های فضای فیزیکی سالن شورا، از حضور خبرنگاران در نشست ها براساس یک برنامه هماهنگ و زمان بندی شده استقبال می کنیم.

زهرا عرب زاده افزود: شورا در عزل و نصب ها توسط شهردار دخالتی نمی‌کند و طبق قانون تنها در تعیین معاونان باید از شورا مجوز داشته باشد.

وی گفت: شهردار ماهانه گزارش های هزینه‌ای و درآمدی را به شورا باید ارایه دهد تا مردم در جریان آنها قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: برخلاف عده‌ای که مطرح می‌کنند شورا در ارتباط با اتلاف سگ‌های سرگردان جلسه ای نداشته صحت ندارد و تاکنون نشست های مختلفی برگزار شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.