در این جشن فرهنگی ضمن گرامیداشت هجدمین سال تاسیس  موسسه انتشارات دریانورد از 2 کتاب شامل "تئاتر بیرونی" نوشته محمد مظفری و "خوشه‌های خوش"  اثر علی احمدی همراه با جشن امضای کتاب رونمایی و از خبرنگاران و دست اندرکاران همکار با نشریه صدای بندر تجلیل به عمل آمد.

فرماندار گناوه در این آیین گفت: این شهرستان گنجینه های ارزشمندی در حوزه فرهنگ و هنر و کتاب و نشریات دارد و باید قدر آنان را بدانیم.

سیدعلی پاک نژاد افزود: عبدالکریم نیسنی از گنجینه های ارزشمند در این  شهرستان است که در زمینه های مختلف صاحب اثرات مختلف و  با چندین هفته نامه و روزنامه در استان بوشهر همکاری دارد  و مطالبش مورد مطالعه عموم مردم قرار می گیرد.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: نشریات و خبرنگاران این شهرستان گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان برداشته اند.

مدیر مسئول هفته نامه صدای بندر گفت: باتوجه به اینکه  هشت سال از نشر این نشریه می‌گذرد  آن را بهانه‌ای قرار دادیم که از همکاران آن در این نشریه و پایگاه اطلاع رسانی که در یک سال زحمات وافری در راه توسعه ازجمله فرهنگی شهرستان برداشتند تقدیر کنیم که در راس همه آنها استاد نیسنی است که سال های زیادی از عمر شریف خودرا در این مسیر صرف کرد.

محمد مظفری افزود: موسسه انتشارات دریانورد و مسئول آن که از چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر است از بدو تاسیس  گام های بلند و اثرگذاری در حوزه چاپ و نشر و ترویج کتاب و کتابخوانی برداشته است که شایسته تجلیل است.

وی گفت: صاحب این موسسه که تلاش بی وقفه‌ای در توسعه کتاب و کتاب خوانی و تئاتر داشته باید مسئولان و فرهنگ دوستان باید قدر چنین داشته هایی را بدانند.

نویسنده و مدیرمسئول انتشارات دریانورد گفت: این موسسه از سال ۱۳۸۰ فعالیت خودرا باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آغاز و تاکنون کتاب های زیادی انتشار و به چاپ رسانده است.

غلامحسین دریانورد افزود: عمده کتاب های چاپ شده در حوه دفاع مقدس، شعر، تاریخ، دین، فرهنگ مردم، علمی ورزشی، داستان، ادبیات و هنر بوده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/6043

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.