مهدی میرشمسی شنبه شب پس از برد ۳ بر یک تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان گلساپوش یزد در این دیدار برنامه های مدنظر کادر فنی را پیاده کردند و توانستند جدال ۶ امتیازی برابر پارس جنوبی را با برد پشت سر بگذارند.

وی بیان کرد: برای برد در این بازی برنامه داشتیم و برای تحقق این مهم روی تمام تاکتیک های تیم حریف کار کرده بودیم.

میرشمسی ادامه داد: امیدوارم با تداوم این روند و کسب برتری برابر سایر حریفان به عنوان ارزشمند قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی افزود: بردن پارس جنوبی در خانه کار هر تیمی نیست چرا که علاوه بر شرایط آب و هوایی، این تیم از شمار قابل توجهی بازیکنان ملی پوش بهره می برد.

میرشمسی عنوان کرد: با این وجود در دیدار امشب پارس جنوبی ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شدند و یک بازی حساس را به میهمان خود واگذار کردند.

وی گفت: برای ادامه بازی ها مغرور نمی شویم چرا که در بازی های فوتبال ساحلی کم ترین غرور تیم را از کورس مدعیان عقب می اندازد.

میرشمسی یادآور شد: این تیم چند دیدار حساس و مهم در مسیر قهرمانی دارد که برای رسیدن به هدف اصلی خود محکوم به برد در تمام بازی های باقیمانده است.

تیم گلساپوش یزد با این برد ۴۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و تیم پارس جنوبی نیز با ۳۵ امتیاز همچنان در رده دوم جدول باقی ماند.

در هفته هفدهم‌ بازی ها پارس جنوبی با تیم شهید جهان نژاد آبادان دیدار می کند و گلساپوش یزد نیز به مصاف ملوان بندر گز  می رود.

7212/6047/6045

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.