آرش خسروی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این هیات در راستای توسعه ظرفیت همکاری های بین المللی دانشگاه خلیج فارس و به دعوت دفتر امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی این دانشگاه برای سه روز به بوشهر سفر کرده اند.
وی بیان کرد: این رویداد علمی فرهنگی به میزبانی دانشکده هنر و معماری و با همکاری امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه برگزار می شود.
خسروی اظهارداشت: این همایش شامل سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی کاربردی و مطالعات میدانی در معماری عمارت های بوشهر، بافت قدیم، مسائل حمل و نقل، شهر جدید عالیشهر، طرح های بازآفرینی شهری در بافت قدیم و آشنایی با موسیقی محلی و تجربه زیست شهری در بوشهر است.
وی ادامه داد: در ذیل این رویداد از سری سخنرانی های نخبگان بین المللی در دانشگاه دکتر کنوفلاخر از استادان برجسته جامعه دانشگاهی اروپا در قالب پنل تخصصی با حضور استادان و پژوهشگران دانشگاه های خلیج فارس و صنعتی وین با عنوان پارادایم جدید در حمل و نقل در دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس به سخنرانی می پردازد.
خسروی افزود: توسعه همکاری های علمی بین المللی با هدف پیگیری تفاهم نامه های بین دانشگاهی، همتایابی و ایجاد زمینه‌های کار مشترک پژوهشی و پایان‌ نامه های مشترک میان رشته ای و استفاده از گرنت های بین المللی از اهداف و جهت گیری های اصلی دفتر امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس است.
وی اظهار داشت: معرفی استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس و توسعه گردشگری دانشگاه محور در کنار اهداف علمی نشست ها و بازدیدهای هیات های دانشگاهی بین المللی نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد که در این بین می توان به تجارب موفق دانشگاه خلیج فارس در میزبانی از دانشجویان دانشگاه های اتریش در دوره های مختلف با محوریت صنعت، فرهنگ و دانشگاه در 2 سال اخیر اشاره کرد که رویدادهای یاد شده پس از برندسازی با بیلان مالی پایدار بصورت مدون ادامه یافته اند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.