به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی به همت نیروگاه اتمی بوشهر ایجاد شده است و توافق بر هیات امنایی بودن آن بوده و نباید اعتماد مردم سلب شود.
وی تاکید کرد: شورای آموزش و پرورش نیز به هیچ وجه با تغییر کاربری این آموزشگاه موافق نیست.
گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل این مدرسه افزود: از خدمات نیروگاه اتمی بوشهر در ساخت مدرسه شهدای هسته‌ای تقدیر می شود ولی انتظار است که این مدرسه هر چه سریع تر آماده پذیرش دانش آموز شود.
وی افزود: در این زمینه هیاتی سه نفره مرکب از معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده نیروگاه اتمی در تکمیل مدرسه شهدای هسته ای مامور رسیدگی و تعیین نتیجه نهایی وضعیت آموزشگاه شهدا هسته ای بوشهر هستند.
گراوند در بخش دیگری از صحبت های خود اظهارداشت: آموزش و پرورش استان در زمینه اسکان مسافران نوروزی از تمام داشته های خود مایه گذاشت تا بتواند مسافران را به صورت رایگان در این روزهای بحرانی پذیرش کند.
وی افزود: در شرایط سیل زدگی که همه دسترنج های مردم آسیب دیده و یا ازبین رفته جلوه های زیبایی از همراهی مردم را شاهد بودیم و آموزش و پرورش استان نیز در کنار دیگر نهادها مشغول به جمع آوری کمک های مردمی بوده است.
استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه فرهنگیان ریگ هزینه برگزاری جشن روز معلم را به سیل زدگان تقدیم کردند با تشکر از فرهنگیان این منطقه، فرمانداری گناوه باید به پاسداشت این عمل، جشن روز معلم را برای آنان برگزار کند.
استاندار بوشهر یادآورشد: امسال یکصدمین سال تولد شهید مطهری به عنوان معلم انقلاب است و همچنین چهلمین سالگرد این فقید است که با همکاری صدا و سیما باید سعی شود یک کار فرهنگی بزرگ دراین راستا انجام داد.
وی ادامه داد: برگزاری گرامی داشت هفته معلم باید توسط افراد غیرفرهنگی ارج نهاده شود و فرمانداری های استان نیز با همکاری شهرداری ها باید در برگزاری گرامی داشت این هفته اقدام لازم را داشته باشند.
گراوند بیان کرد: برای تامین اعتبارات مصوب آموزش و پرورش استان نیز هیاتی سه نفره از جمله معاون امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مامور تحقق این مهم شدند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.