به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ وایثار این شهرستان افزود: همانگونه که امام راحل، شهدا را صاحبان اصلی انقلاب دانسته واحترام خاصی برای آنها قایل بود و در بدو ورود به میهن بهشت زهرا را انتخاب کرد، ما نیز به مقام شامخ این عزیزان و خانواده‌های آنها باید احترام ویژه قایل شویم.
وی اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا اقدامی ارزشمند است که نقشی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل کنونی جامعه دارد.
رئیس شورای ترویج فرهنگ و ایثار گناوه افزود: باتوجه به اینکه 22 اسفند به عنوان روز شهدا نام گذاری شده باید به نحو شایسته گرامی داشته شود.
وی گفت: دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه ذاتی ما است که باعث تقویت روحیه و انگیزه بیشتر کار در بین مسئولان خواهد شد.
فرماندار گناوه بیان کرد: راهیان نور نقش اساسی در ترویج و آشنایی نسل جوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه گفت: با پیگیری و تعامل فرماندار و امام جمعه وهمکاری دیگر نهادها گام های موثری درترویج فرهنگ ایثار و شهادت دراین شهرستان برداشته شده است.
محمد قائدی افزود: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان تاکنون چندین نشست برگزار و دیدارهای زیادی با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر داشته است.
وی گفت: نصب تصاویر مبارک شهدا در سطح شهر در دستور کار شورا قرار گرفته که فاز اول آن در سال 95 با همکاری شهرداری انجام و فاز دوم آن نیز وارد مرحله اجرا شده است.
رئیس بنیادشهید وامورایثارگران گناوه اظهارداشت: تابلو تمثال سرداران شهید این شهرستان درروز بزرگداشت شهدا در کنار میدان بسیج رونمایی می شود.
وی یادآورشد: با همکاری هیات امنا و پایگاه مقاومت بسیج مسجدالنبی (ص) گناوه برنامه ویژه ای به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.