به گزارش ایرنا، دبیرستاد پنجمین دوره ضیافت بفرمایید کتاب گناوه در این آیین گفت: بیش از 6 هزار جلد کتاب در پنج سالی که از تشکیل ستاد برگزاری نذر و اهدای کتاب به مناسبت ایام محرم و صفر و ضیافت بفرمائید کتاب می‌گذرد به شهروندان، کتابخانه‌های مدارس، دانش‌آموزان، ملوانان، هیات ‌های مذهبی، انجمن‌های ادبی و نمایشی اهدا شده است.
غلامحسین دریانورد افزود: در این ضیافت گرد آمده‌ایم تا به تمام معنا با کتاب پذیرایی و با یار مهربان به استقبال نوروز بروید.
در این آیین از کتاب بلاغت تطبیق اثر غلامرضا کریمی فرد، فرصت سرودن از سامان سپنتار، برگریزان از حسن نظام پور و دو اثر جلوه های نمایشی جنگ و نمایشنامه بوم از استاد غلامحسین دریانورد رونمایی شد.
تقدیر از دوتن از نویسندگان و فعالان و خادمان کتاب، دیدار با سعید بردستانی داستان‌نویس معاصر و زهره سعد زاده رمان‌نویس گناوه‌ای، پاراگراف خوانی، صحنه خوانی، اجرای موسیقی و اهدا و عیدی کتاب به همه حاضران در مراسم، از دیگر برنامه های پنجمین ضیافت بفرمائید کتاب گناوه بود.
موسسه نیمدری سبز به عنوان مجری، این رویداد فرهنگی، هنری و اجتماعی را با محوریت نشاط اجتماعی در قالب شب های کتاب، موسیقی، شعر، تئاتر، سینما و ورزش برگزار می کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.