به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در پیامی با قدردانی از حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.
وی اضافه کرد: حضور حماسی مردم در 22 بهمن چهل سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی های دشمنان انقلاب بویژه سران جنایت کار آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه ای آنان بود که در اندیشه توطئه، بحران و براندازی انقلاب از راه های مختلف بودند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای است.
صفایی بوشهری ادامه داد: مردم ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده و برای آن جان ها دادند و هرگز به خاطر کمبود های تحمیلی و یا سوء مدیریت ها، تنها نمی گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می کنند و مشکلات را از درون خانواده انقلاب در پی حلّ آن بر می آیند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم همواره با انقلاب بوده و و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده باشند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.