به گزارش ایرنا، سردار ولی‌ الله رضایی‌نژاد روز جمعه در حاشیه برگزاری جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اسلامی به میزبانی دریابانی استان بوشهر افزود: با توجه به تغییر رویکرد قاچاقچیان مواد مخدر از خشکی به دریا در این مدت نیروهای دریابانی استان موفق به کشف پنج تن مواد مخدر از راه دریا شدند.
وی بیان کرد: قاچاق سوخت بعنوان خط قرمز نیروی دریابانی است و در این مدت 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای استان بوشهر کشف و ضبط شده است.
رضایی نژاد اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح با تکیه بر توان داخلی از توانمندی بالایی برخوردار هستند و برای تقویت اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در مرزهای مختلف تلاش می کنند.
فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه امنیت از جمله مولفه های توسعه و پیشرفت در جامعه به شمار می رود یکی از ماموریت‌های مهم نیروی دریابانی تحقق امنیت پایدار در سواحل است.
وی تاکید کرد: همراهی و همکاری مرزنشینان استان بوشهر با نیروهای دریابانی باعث شده امروز مرزهای ساحلی استان از امنیت پایداری برخوردار باشند.
رضایی‌نژاد گفت: امنیت کاری عمومی است و برای تامین آن مشارکت همه آحاد جامعه بویژه مرزنشینان در تامین امنیت مرزها ضروری است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: اگر امروز مردم در کنار مسئولان قرار بگیرند و با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند از این شرایط سخت نیز همانند دوران دفاع مقدس عبور می کنیم.
فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: استیفای حقوق مرزنشینان و دولت و مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و سلاح از وظایف این نهاد است و در این امر حمایت و پشتیبانی مرزنشینان ضروری است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.