به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند دوشنبه شب در نشست جمع بندی سفر به شهرستان جم افزود: سیاست مدیریت استان بوشهر پرهیز از حاشیه سازی و تلاش برای خدمت به مردم است و هیچ موضوع و موردی استان را وارد حاشیه نخواهد کرد.
وی با تاکید براینکه بالاترین وظیفه خدمتگزاران نظام خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه است بیان کرد: جامعه نیازمند و تشنه خدمت است و با وجود مشکلاتی که شاهد هستیم باید همه مسئولان همت کنند در مسیر خدمتگزاری دچار خطا نشوند.
استاندار بوشهر گفت: ایجاد فضای آرامش و تلاش برای روان سازی امور در امرسرمایه گذاری از هدف های مهم مدیریت ارشد استان است و مسئولان اجرایی برای توسعه و کمک به مردم باید آستین همت بالا بزنند.
وی اظهار داشت: مدیران باید در امور اشتغال و تولید سیاست روان سازی کارها را سرلوحه سیاست کاری خود قرار دهند.
استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به ظرفیت های استان بوشهر و با همت، اراده و روان سازی در امر سرمایه گذاری نباید در این استان بیکار وجود داشته باشد.
گراوند تاکید کرد: نباید سرمایه گذاران در چرخه دستگاه های اجرایی سرگردان باشند.
وی یادآور شد: اگر در تلاش برای ایجاد منطقه آزاد در بوشهر هستیم باید سطحی از زمین های این منطقه را به تولید محصولات کشاورزی اختصاص دهیم.
گراوند گفت: در استان بوشهر تنها در بعد نفت و گاز رشد کرده ایم و به بقیه ظرفیت ها از جمله منابع طبیعی، کشاورزی، گردشگری، صنایع پائین دستی توجه چندانی نشده است.
استانداربوشهر افزود: مدیران حوزه بانوان، امور روستایی و امور اجتماعی، فنی و حرفه ای استان یک برنامه کارآفرینی و اشتغال در این استان ارائه کنند.
گراوند گفت: وزیرکشور در سفر خود به استان بوشهر عملکرد استان در حوزه اقتصاد مقاومتی را بسیار خوب اعلام کرد.
وی با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد جم گفت: یکی از مشکلات عمده این شهرستان تامین آب است که باید با همت مسئولان و پیگیری مجموعه نفت طرح آبخیزداری جم با سرعت بیشتری اجرا شود.
گراوند پس از بازدید از راه های ارتباطی ریز به سرچشمه و دژگاه افزود: با ارتباط 2 محور ریز به سرچشمه توسعه ریز و انارستان سرعت بیشتری می گیرد و اراده مدیریت استان برهمین موضوع است.
استاندار بوشهر افزود: مشکل اعتباری سدهای باغان و دشت پلنگ برطرف شده طوریکه در زمان حاضر 840 میلیارد ریال اعتبار در اختیار استان است که باید عملیاتی شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.