اسکندر پاسالار روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه بوشهر در گفت وگو با ایرنا افزود:
براین اساس 614هزار و 535 نفر از جمعیت واجد شرایط در استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: کارت ملی هوشمند ورود به دروازه دولت الکترونیک است و باتوجه به اینکه آخرین مهلت درنظر گرفته شده تا پایان سال 1397 پیش بینی شده از افراد 15سال به بالا انتظار می رود در اولین فرصت و کوتاه ترین زمان ممکن به مکان هایی که درنظرگرفته شده مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
پاسالار اضافه کرد: در زمان حاضر 243هزار و 704نفر معادل 28درصد از جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان بوشهر هنوز برای دریافت کارت خود هیچ اقدامی انجام نداده اند.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: با تدابیر و برنامه ریزی های به عمل آمده 27دفتر پیشخوان، دفاتر پستی و اداره های ثبت احوال در همه شهرستان های استان آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند و در روستاها نیز که امکان حضور در دفاتر پیشخوان شهرها را ندارند ایستگاه های سیار بصورت متمرکز پیش بینی شده است.
وی با اشاره به سوم دی ماه سالروز تاسیس سازمان ثبت احوال گفت: شعار امسال این سازمان یکصد سال تلاش، مدیریت هوشمند و هویت ایرانیان نامگذاری شده است که در این راستا میز خدمت برای آشنایی مردم با خدمات ثبت احوال و ارائه خدمات لازم به مردم در سراسر استان برپا شده است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.