به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در نشست فعالان تبلیغی استان بوشهر افزود: با پایان یافتن کار سفارت آمریکا در کشور ایران که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود تا مانع پیروزی نظام اسلامی شود، برای همیشه ریشه آمریکا از نظام اسلامی کنده شد.
وی بیان کرد: آمریکا با خوی استکباری خود همواره در تلاش برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی بود و از حکومت ستم شاهی به صورت همه جانبه دفاع می‌کرد.
سروستانی افزود: در حقیقت تسخیر لانه جاسوسی پیروزی بزرگ دیگری برای امت اسلامی رقم خورد و آمریکا به‌عنوان دشمن درجه یک نظام اسلامی شناخته شد.
وی اظهار داشت: امروز که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم شاهد حرکت‌های قلدرمآبانه آمریکا هستیم.
سروستانی گفت: آمریکا وقتی از طرق مختلف نتوانست به اهداف خود برسد فشار اقتصادی را بر مردم تحمیل می‌کند تا بتوانند از این طریق به اهداف شیطانی خود دست یابد.
وی بیان کرد: آمریکا در ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه به دنبال جای پای مناسبی برای خود بود که در این جنگ ها نیز متحمل شکست شد.
وی گفت: امروز امت اسلامی بیشتر از هر امتی هوشیار و مقتدر در مقابله با قدرت کف آلود و موریانه خورده استکبار جهانی ایستاده و بدون شک پیروزی از آن اسلام و امت اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر افتخاری در میهن اسلامی رقم می خورد و جوانان همچون دانشجویان سال 58 هیمنه آمریکا را خواهند شکست.
سروستانی افزود: همه مسئولان بویژه دولتمردان نظام اسلامی باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری با تدبیر و روحیه انقلابی و نهراسیدن از دشمنان مسیر انقلاب رادنبال کنند.
وی تاکید کرد: کوچکترین چراغ سبزی به دشمنان مساوی با انحراف از مسیر انقلاب است زیرا آنها به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.