به گزارش ایرنا، رمضانعلی حیدری خلیلی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح سینما کوچک در شهرداری بندرگناوه افزود: طرح سینما کوچک در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای 20 هزار نفر اجرا می شود.
وی اظهار داشت: طرح سینما کوچک امید در مرحله نخست در شهرهای ایلام، ایرانشهر و بندرگناوه به عنوان پایلوت اجرا می شود.
حیدری اظهارداشت: این طرح با سازه سبک و در بوستان های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و در مدت سه ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه به بهره برداری می رسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی کشور گفت: پس از انتخاب زمین، تائید کارشناسان فنی، تهیه نقشه و صدور مجوز های لازم مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به این طرح اختصاص و براساس تفاهم نامه در سه قسط با توجه به پیشرفت فیزیکی به شهرداری پرداخت می شود.
وی افزود: شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان اصلی تضمین کننده اجرای این طرح بشمار می آیند که همکاری و همدلی آن مجموعه با متولیان امر ازجمله تامین زمین لازم است.
این مقام مسئول افزود: در این طرح 3 یا 4 سالن درنظر گرفته شده که همزمان فیلم های روز سینماهای کشور در آن به اکران در می آید.
وی یادآور شد: پس از اجرایی شدن فاز نخست طرح احداث سینما کوچک امید
به مرور این طرح در 222 شهر کشور اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح سینما کوچک امید در سه شهر از استان های کشور با جمعیت بالای 50 هزار نفر با هدف ایجاد امید و نشاط اجرا می شود.
حمیده ماحوزی افزود: در استان بوشهر طرح سینما کوچک امید در شهر گناوه بدلیل بافت جمعیتی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: طراحی و نقشه طرح سینما کوچک از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و شهرداری به عنوان بهره بردار ساخت آن را برعهده دارد.
ماحوزی گفت: اعتبار فاز نخست این طرح به شهرداری گناوه به عنوان بهره بردار واگذار و بودجه فازهای بعدی از طرف بخش خصوصی و شهرداری تامین می شود.
شهردار بندر گناوه گفت: اجرای طرح و برنامه های فرهنگی برای پیشگیری از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی ضروری است.
ماشاءالله احمدی افزود: در همین راستا شهرداری بندر گناوه با یک میلیارد ریال اعتبار اقدام به احداث فرهنگسرا کرده است.
وی اظهار داشت: شهرداری گناوه آمادگی هرگونه همکاری در راستای اجرای طرح سینما کوچک را دارد و در این ارتباط با اداره راه و شهرسازی هماهنگی های لازم انجام می شود.
بندر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت 70 هزارنفر در کرانه خلیج فارس واقع است.
6164/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.