به گزارش ایرنا، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت:در راستای تکمیل کتاب ‌بین ‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای توسط اینجانب تالیف و به چاپ رسید.
پروفسور مجید اسدی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: نگارش کتاب مرجع پزشکی هسته ای هفت سال به طول انجامید و چاپ این کتاب از سوی انتشارات معتبر Springer انجام و در سطح بین الملل در دسترس متقاضیان قرار دارد.
وی یادآورشد: این کتاب به ‌صورت Board Review تالیف شده است و بر اساس تفاهم‌ نامه مشترک با نشریه بین‌المللی Springer که سال گذشته در کشور اتریش منعقد شد چاپ و منتشر می‌شود.
عضو شورای عالی انجمن قلب و عروق هسته‌ای آمریکا افزود: از این کتاب به‌عنوان جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی طب هسته‌ای و رشته‌های مرتبط با آن یاد می ‌شود.
وی اظهارداشت: این کتاب دارای 9 فصل و 133 زیر فصل است که در 834 صفحه تدوین ‌شده است.
اسدی تصریح کرد: طراحی فصل‌های این کتاب به شکلی صورت گرفته است که خواننده با مطالعه هر زیر فصل بتواند مروری کلی از پزشکی هسته‌ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیک داشته باشد.
وی افزود: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشکی هسته‌ای که سابقه نویسندگی چندین کتاب مرجع بین‌المللی دارند نیز مشارکت داشتند.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای استان بوشهر گفت: این کتاب در حال حاضر در سایت‌های Amazon و Springer در دسترس قرارگرفته که با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شده است.
علاقمندان به دریافت این کتاب ارزشمند می‌ توانند لینک‌های زیر را دنبال کنند.
سایت Springer با آدرس: https://www.springer.com/us/book/9783319917009
سایت Amazon با آدرس: https://www.amazon.co.uk/Principles-Nuclear-Medicine-Self-Assessment-Review/dp/3319917005
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.