مهرداد کاروان روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اگر درک بالایی از خانه ریاضیات و ضرورت آموزش ریاضی به دانش‌آموزان با شیوه های مدرن، وجود داشته باشد بدون شک حمایت های خوبی از خانه ریاضیات می شود.
وی ادامه داد: از نیمه دوم سال 1395، کمک های شهرداری بوشهر به خانه ریاضیات بدون اطلاع قبلی قطع و همین امر سبب شد به دنبال بدهی 800 میلیون ریالی نیروهای متخصص، توانمند و آگاه خود را از دست بدهیم.
کاروان بیان کرد: در زمان استاندار سابق نیز بنا بود به منظور توسعه خانه های ریاضی در استان بوشهر، پنج میلیارد ریال اختصاص یابد که محقق نشد.
مدیر خانه ریاضیات استان بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر تنها 290 میلیون ریال برای المپیاد هلند پرداخت شد.
وی اضافه کرد: هر چند شورای شهر استقبال بسیاری از خانه ریاضیات و فعالیت های آن می کند اما در فرایند اداری به نظر می رسد مشکلاتی پیش می آید.
کاروان با اشاره به ثبت نام ترم پاییزه گفت: ثبت نام برای هر نفر 850 هزار ریال است و نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است و اگر دانش‌ آموزی توانایی مالی پرداخت این هزینه را هم نداشته باشد، پس از احراز وضعیت او، به صورت رایگان ثبت نام می شود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر خانه ریاضیات درهفت شهرستان بوشهر فعال است و تنها در شهرستان های گناوه، کنگان و عسلویه وجود ندارد که این امر مستلزم توجه مدیران به این مساله است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.