محمود صادقی در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، مباحث هزینه‌ای و درآمدی مربوط به پژوهش، مدارس و آموزش عالی در لایحه بودجه ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی بخش‌های هزینه‌ای و درآمدی لایحه بودجه ۹۷ در حوزه‌های آموزش و پژوهش در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

محمود صادقی در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، مباحث هزینه‌ای و درآمدی مربوط به پژوهش، مدارس و آموزش عالی در لایحه بودجه ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، بررسی بندها و تبصره‌ای بودجه‌ای وزارت آموزش به اتمام رسید و کمیسیون آموزش رسیدگی به بندها و تبصره‌ای بودجه‌ای حوزه آموزش عالی شروع شد. 

این عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه در این جلسه نمایندگانی از وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند، اظهار داشت: پیشنهادات خوبی از سوی نمایندگان برای تکمیل بودجه مطرح شد تا نیازهای آموزشی و پژوهشی وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت تامین شود و در صورتی که این پیشنهادات در لایحه بودجه اضافه شوند، شاهد اتفاقات خوبی به ویژه در عرصه پژوهشی و تامین تجهیزات آزمایشگاه ها خواهیم بود. 

صادقی افزود: همچنین درخصوص استفاده از تسهیلات بانک ها پیشنهاداتی نیز مطرح و قرار شد تا دستورکاری در این باره از سوی بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه و وزارتخانه های علوم و بهداشت تهیه شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.