تاج گردون با مخاطب قرار دادن برخی مسئولان اظهار داشت: برخی به جای انجام کارهای محوله فقط تخریب می کنند، توصیه می‌کنم این آقایان به جای تخریب سعی کنند بیشتر کار کنند .

به گزارش جماران؛ غلامرضا تاج گردون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیگنال های خوبی از مجلس به دولت برای سید ضیاء هاشمی ارسال شده است ، گفت: سید ضیاء هاشمی قطعا از گزینه‌های اصلی وزارت علوم است.

وی هاشمی را شایسته وزارت خواند و افزود: تمام تلاش خود را برای معرفی وی به‌عنوان وزیر علوم انجام خواهیم داد ، اما اگر او وزیر هم نشد آینده خوبی دارد.

تاج گردون با بیان اینکه خبری از ماندن یا رفتن فرماندار گچساران ندارد، گفت:  در مجموع از عملکرد رحیمی راضی‌ام ولی ماندن یا رفتی وی بستگی به استاندار آینده دارد .

وی با بیان اینکه در انتخابات شوراها حق انتخاب با مردم بود و شاید خیلی از کسانی که مطلوب من بودند در این انتخابات رای نیاوردند ، گفت : اولویت من تداوم خدمت زینل زاده به‌عنوان شهردار گچساران بود.

تاج گردون با مخاطب قرار دادن برخی مسئولان اظهار داشت: برخی به جای انجام کارهای محوله فقط تخریب می کنند، توصیه می‌کنم این آقایان به جای تخریب سعی کنند بیشتر کار کنند .

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل اموراجتماعی استانداری اطلاعات ناقصی دارد ، افزود: برخی می خواهند حرفی زده باشند یا تحت فشار هستند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پولی که آقای میرمحمدی ادعا دارد به باشت و گچساران اختصاص داده شده است وجود خارجی ندارد ، گفت : فکر می کنم منظور ایشان یاسوج و سی سخت است.

تاج گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دلیلی برای کاندیدا نشدن خود در دوره بعد نمی بیند تصریح کرد: اگر دلیلی منطقی بیاورید و اگر نیروی بهتری بیاید قطعا کاندیدا نمی شوم .

وی با بیان اینکه من رای خوبی در باشت، بویراحمد و قشقائی داشته‌ام ، گفت‌: با رعایت احترام به خواص، اولویت من مصالح عمومی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیشترین ظلم در ربع قرن گذشته به بویراحمد گرمسیر شده‌است ، گفت : مردم به همه مسائل آگاهند و خودشان این مسائل را بهتر از هر کسی درک می‌کنند .

تاج گردون با تاکید بر اینکه به این دوست عزیز توصیه میکنم دست از این اقدامات تفرقه افکنانه بردارد گفت : اگر نام وی را افشا کنم این شخص دیگر قادر نخواهد بود در این شهر زندگی کند.

تاج گردون در پایان  افزود: هیچکدام از گزینه های مطرح شده در رسانه های محلی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد صحت نداشته و ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.