سیدعباس صالحی خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری با تجربه ای که از دوره قبل دارد در جهت تکمیل و تکامل قدم برمی دارد تا بتوان مشکلات کشور را به بهترین نحو حل کرد.

به گزارش جماران؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت دوازدهم با رای اعتماد بالایی که دارد مقتدر، با ثبات و به دور از رفتارهای متزلزل است.

سیدعباس صالحی روز پنجشنبه (۹ شهریور) در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، اظهار کرد: حضور ۴۰ میلیونی مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات در فضائی توام با آرامش، نشان از مردم‌سالاری و رفراندوم بزرگ و پشتوانه‌ای مهم برای ایران است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با رای اعتماد بالا از سوی مجلس نیز کابینه معرفی شد و در حال حاضر وزیران در دولت دوازدهم درصدد اجرای برنامه‌های خود هستند.

صالحی بیان کرد: اکنون رقابت ها بعد از انتخابات به پایان رسیده و زمان همدلی و همراهی برای عمران و ساخت کشور فراهم آمده است، این فرصتی مهم در جهت خدمت می باشد تا با اقتدار مسیر را بپیمائیم.

وی گفت: همه جناح‌ها و گروه‌ها در ساخت کشور سهیم هستند، چرا که رئیس جمهور متعلق به ۸۰ میلیون نفر ایرانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد:ریاست جمهوری با تجربه ای که از دوره قبل دارد در جهت تکمیل و تکامل قدم برمی دارد تا بتوان مشکلات کشور را به بهترین نحو حل کرد.

وی ادامه داد: وجود تجربه و ترکیب نیروهای جدید در کابینه ظرفیتی مهم در دست یافتن به اهداف است، همچنین همدلی قوای سه‌گانه فرصتی بالنده در مسیر تعالی است و فضای عمومی کشور نیز شرایط خوبی را در جهت توسعه و رشد فراروی ما قرار داده است.

صالحی یادآور شد: فضای همدلی در کشور ما را در جهت تحقق دغدغه‌های رهبری در اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان نظام یاری می‌کند، وزارت ارشاد فقط به دنبال فرهنگ‌سازی پیرامون اقتصاد مقاومتی نیست، بلکه به صورت عملیاتی آن را دنبال می کند.

وی گفت: بنده خود را فرزند قم و حوزه خدمتگزار مردم و نماینده آنها در کابینه می‌دانم؛ قم پایگاه شیعه و معرفتی انقلاب است و ما تنها از محدوده جغرافیایی سخن نمی‌گوئیم، بلکه از جایی سخن به میان می‌آید که از همه ابعاد به انقلاب اسلامی پیوند خورده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: قم به عنوان مهد علم و دانش باید در چنین فضایی به رشد و رونق سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برسد تا در طراز انقلاب و تمدن اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه، دین به حمایت از فعالان می‌پردازد وجود موسسات دینی، فرهنگی،هنری و معنوی در قم فرصتی در جهت تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این استان فراهم ساخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.