حضور مقامات از کشورهای مختلف جهان نشان می دهد که جمهوری اسلامی در عالی ترین سطح دارای روابط دیپلماتیک با جامعه جهانی است.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه دیپلماسی فعال و پارلمانی ایران توانست تبلیغات های گسترده علیه کشورمان را خنثی کند،‌تاکید کرد: پروژه عظیم ایران هراسی با حضور میهمانانی از ۱۰۰ کشور جهان در مراسم تحلیف با شکست کامل روبرو شد.

سید قاسم جاسمی " پیرامون اهمیت بعد بین المللی مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری "، اظهار داشت: با توجه به پروژه ایران هراسی که طی ماه های اخیر از سوی عربستان در منطقه و آمریکا در سطح جهان در حال تبلیغ می باشد، استقبال بسیار خوبی از سوی کشورهای مختلف جهانی از این مراسم صورت گرفت که نشان از شکست این پروژه عظیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه استقبال گسترده و حضور هیات های از کشورهای مختلف نشان دهنده بی نتیجه بودن سیاست های خصمانه دشمنان علیه ملت ایران دارد، گفت: حضور مقامات از کشورهای مختلف جهان نشان می دهد که جمهوری اسلامی در عالی ترین سطح دارای روابط دیپلماتیک با جامعه جهانی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری و حضور هیات ها از کشورهای مختلف بستر لازم را برای تعامل و ارتباطات گسترده دوسویه فراهم کرد و ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه بین المللی برای کشورمان گشود،‌تصریح کرد: احترام کشورهای مختلف به ملت ایران دستاوردی برای منافع ملی و امنیت ملی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه حضور هیات های متعدد خارجی و شخصیت های بین المللی نشان از اهمیت جایگاه ایران در معادلات بین المللی و تاثیر گذاری سیاست های کشورمان در جامعه جهانی می باشد، گفت: حضور هیات های خارجی درمراسم تحلیف رئیس جمهور قدرت دیپلماسی ایران را به جهان ثابت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717171
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.