رسانه های جعل کننده اخبار و دشمنان از من می خواهند از شبکه های اجتماعی (110 میلیون کاربر) استفاده نکنم. این فضا تنها راه برای انتشار حقایق است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه بار دیگر از رسانه های این کشور انتقاد کرد و تنها راه انتشار حقایق را رسانه های اجتماعی برشمرد.

به گزارش جماران، وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: رسانه های جعل کننده اخبار و دشمنان از من می خواهند از شبکه های اجتماعی (110 میلیون کاربر) استفاده نکنم. این فضا تنها راه برای انتشار حقایق است.
رئیس جمهوری آمریکا به طور معمول با مراجعه به توییتر برای انتقاد از رسانه های آمریکایی و روند تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا استفاده می کند. وی همچنین به تازگی از جمهوریخواهان سنا به دلیل شکست طرح جایگزین بیمه درمانی اوباماکر انتقاد کرده است. 
گمانه زنی ها حاکی است که انتصاب جان کلی به عنوان رئیس جدید کارکنان کاخ سفید، ممکن است ترامپ را به کاهش مراجعه به رسانه های اجتماعی وا دارد.
ترامپ امروز (سه شنبه) در توییت دیگری، رسانه های آمریکا را به نادیده گرفتن موفقیت بازار سهام این کشور در دوره ریاست جمهوری خود متهم و توییت کرد: شاخص بازار سهام ممکن است (دوباره) به رقم بالای بی سابقه 22 هزار (واحد) در روز جاری برسد. این رقم، شش ماه پیش در روز انتخابات، فقط 18 هزار (واحد) بود. رسانه های اصلی به ندرت به این مساله اشاره می کنند. 
ترامپ و اعضای کابینه اش اغلب دستاوردهای بازار سهام در سال نخست ریاست جمهوری وی را بزرگ جلوه می دهند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.