رحیمی عنوان کرد: مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا و سنا ناقض بندهای 26، 27 و 29 سند توافق هسته ای است که این موضوع از سوی تیم مذاکره کننده ایرانی در جلسه اخیر کمیسیون مشترک مطرح شد.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی از موارد نقض برجام از سوی آمریکا به کمیسیون مشترک ارائه شده است.

علیرضا رحیمی با اشاره به تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: کلیات طرح مذکور با حضور عباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام بررسی و تصویب شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا بررسی شد و نمایندگان برای تقویت طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا پیشنهاداتی در راستای تقویت طرح مطرح کردند.

وی گفت: کلیات طرح در کمیسیون تصویب شد و برای بررسی جزییات آن حداقل یک جلسه بحث و گفت و گو خواهد شد.

رحیمی با اشاره به صحبت های عراقچی عنوان کرد: مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا و سنا ناقض بندهای 26، 27 و 29 سند توافق هسته ای است که این موضوع از سوی تیم مذاکره کننده ایرانی در جلسه اخیر کمیسیون مشترک مطرح شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موارد نقض برجام به کمیسیون مشترک منعکس شده است، اظهار داشت: به این جهت لازم بود در ایران نسبت به این بدعهدی واکنش نشان داده می شد که در مجلس فوریت طرح تقابل تصویب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713138
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.