به گزارش جماران، روزنامه جوان نوشت: طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مورد مؤسسات مالی و اعتباری با 110 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه شده است.

 اینکه این سؤال به صحن علنی برسد یا نرسد، موضوعی نیست که در این نوشتار بخواهیم به آن بپردازیم. اغلب امضاهای نمایندگان در رفت و آمد پس گرفتن و نگرفتن است و تا لحظه آخر هیچ طرحی را نمی‌توان یقینی دانست؛ اما نکته جالب در این مورد آن است که طرح سوال از رئیس‌جمهور هنوز اجرایی نشده، فایده‌اش رسید!
مجلس در روزهای اخیر و بعد ازتقدیم طرح سؤال از رئیس‌جمهور به هیئت رئیسه در مورد مؤسسات مالی و اعتباری، در سطح کمیسیون‌ها جلساتی تشکیل داده و خانه ملت دارد همه تلاشش را می‌کند تا مشکل قبل از رسیدن پای روحانی به صحن علنی مجلس حل شود.
 
مجلس حالا کمیته پیگیری تشکیل داده تا راهکارهایی بیابند که مطالبات سپرده‌گذاران این مؤسسات زودتر به دستشان برسد و مقرر شده این کمیته ویژه به طور مستمر به کمیسیون اصل 90 گزارش بدهد و در تکاپوی جلسات با وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی هستند و ... جالب اینکه همه این کارها در همین چند روز انجام شده و طبیعتاً این سوال را ایجاد می‌کند چرا تا پیش از این، خانه ملت فکر ملت نبود؟ چه شد با وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور ناگاه همه یاد پیگیری موضوع افتادند؟!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.